BSG Contact

Member gets member

BSG Contact heeft een uniek referral programma waarin onze medewerkers worden beloond voor het aandragen van nieuwe collega’s. Het member gets member programma is ontwikkeld om collega’s te stimuleren om toekomstige verkoop toppers te werven voor BSG Contact. Op deze manier kunnen onze medewerkers bijdragen aan de groeidoelstellingen van BSG Contact en kunnen ze tegelijkertijd rekenen op een aantrekkelijke bonus wanneer een referentie daadwerkelijk leidt tot aanname.

Goed om te weten dat:

  • Het aandragen van collega’s uitsluitend kan via onze aanmeldprocedure
  • Je onbeperkt gebruik kunt maken van het inschrijven van kandidaten
  • Je zelf nog wel in dienst moet zijn als jouw voorgestelde kandidaat door zijn/haar proeftijd is
  • Je niet afhankelijk bent van het aantal gewerkte uren voor de bonus
  • Je bonus in 2x contant wordt uitbetaald. € 50,- direct en € 50,- na het behalen van de maand proeftijd
  • Jouw aanmelding(en) bijdragen aan de mogelijkheid om agent van de maand te worden
  • Kandidaten alleen worden geaccepteerd als ze niet reeds bekend zijn in onze recruitment database
  • Management en direct betrokkenen bij het sollicitatieproces (leidinggevend en/of functioneel) zijn uitgesloten van deelname

Wil jij iemand aandragen als nieuwe collega bij BSG Contact? Stel iemand voor uit je netwerk.

10 kenmerken van een callcenter agent

  1. Communicatief belachelijk sterk. Communiceren is voor jou bijna een hobby.
  2. Commercieel gedreven! NEE krijgen is voor jou geen afwijzing maar een uitdaging.
  3. Target driven! Je wilt niet alleen het beste zijn, maar ook het best verdienen.
  4. Positieve houding. Lach eens aan de telefoon, gewoon omdat het kan!
  5. Energie voor 10. Vroeger in een ketel met Red Bull gevallen? Dat dus..
  6. ABN beheersen. Leuk dat je een topper bent, maar we moeten het wel kunnen verstaan.
  7. Doortastend vermogen. Herken jij de verkoopsignalen en durf jij te closen?
  8. Flexibel! Een verleden in ballet is overbodig, flexibel inzetbaar zijn is wel gewenst
  9. Leergierig zijn. Er bestaan geen domme vragen, wel domme mensen die geen vragen stellen
  10. Betrouwbaar. Wel prettig toch, als we van elkaar op aan kunnen..?
BSG Contact gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.