BSG Contact

Wie zijn wij

Onze missie

Sinds 1964 is het de missie van BSG Contact om als zakelijk partner en werkgever de onbetwiste nummer één te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit commercieel klantcontact.

Onze visie

Markten worden transparanter en veranderen steeds sneller. Om competitief te blijven, focussen bedrijven zich op hun kernactiviteiten en is er vraag naar kwalitatieve uitbesteding van klantcontact.

Onze propositie

BSG contact is de specialist in commercieel klantcontact. Vanuit vijf contact centers voeren wij innovatieve customer lifecycle management programma’s uit die in het teken staan van het vinden, verleiden, verdiepen en vasthouden van klanten in de zakelijke en consumenten markt. Onze integrale en gefocuste multi-channel aanpak biedt een onderscheidend resultaat, met begrip voor uw budget.

BSG Contact gelooft in het bereiken van (commerciële) doelen met behulp van effectief klantcontact via een multichannel benadering. Hierbij is de samenwerking tussen partijen randvoorwaardelijk.

De middelen

Er wordt gewerkt vanuit meer dan 500 geautomatiseerde werkplekken over 6 locaties in Nederland, België en op Curaçao. Daarbij maken we o.a. gebruik van: - Teleknowledge scripting en dialing platform - Geavanceerde monitoring tools met Quality Monitoring Programma's

De medewerkers

Bij BSG Contact werken circa 850 call agents die dagelijks worden ondersteund door 50 collega's van de verschillende staf afdelingen. Daarbij maken we o.a. gebruik van: - Een intensieve training, opleidingen en "on the job" coaching - Client Service Managers als aanspreekpunt

De maatstaf

Bij BSG Contact is topkwaliteit de absolute maatstaf. Daarbij maken we o.a. gebruik van:

  • Een vooruitstrevend compliance beleid
  • Co-creatie sessies om continu te vernieuwen en verbeteren
BSG Contact gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.